Genel Bilgiler

Bilet İşlemleri - Web üzerinden alınan biletlerde araç hareket saatinden 2 SAAT öncesine kadar bilet iptali yapılabilir. - Şubelerimizden alınan biletlerde araç hareketin saatinden 2 SAAT öncesine kadar bilet değişimi yapılabilir. - Araç hareket saatini geçtikten sonra araçta bulunmayan yolcularımız için seyahat hakkı yok sayılır ve bilet iadesi gerçekleşmez. Açık Bilet -Açık biletin kullanım süresi 6 ay geçerlidir. Web sayfası üzerinden alınan biletler web sayfası üzerinden açık bilete çevrilebilir. Engelli Yolcu Biletleri - Kara Yolu Taşıma mevzuatına göre, en az %40 oranında engelli olduğunu belgeleyen yolcularımız için bilet ücreti, normal bilet fiyatımız üzerinden %30 indirimli olarak uygulanmaktadır. Yasal indirim kategorisinde giren biletlerin satın alma işlemlerini sadece bilet satış ofislerimizden yapabilirsiniz. Çocuk Yolcu Biletleri - Kara Yolu Taşıma yönetmeliğinin 57. Maddesine göre 6 yaş ve üzeri tüm yolcuların ayrı koltukta seyahat etmesi zorunlu olup, 6 ile 12 yaş arası çocukların kimlik bilgileri doğrultusunda bilet ücreti geçerli ücret tarifesi üzerinden %30 indirimli olarak yalnızca bilet satış ofislerimizde düzenlenir. - 6 yaşından küçük çocukların ebeveynlerinin kucağında biletsiz seyahat edebilmelerine rağmen, talepleri doğrultusunda onlar içinde yeni bir koltuk için % 30 indirimli bilet satın alınabilir. - 12- 18 yaş aralığındaki çocukların seyahat edebilmeleri için ebeveynlerinin izin dilekçesi doldurması gerekmektedir. Bagaj Kuralları Kara Yolu Yolcu Taşıma Mevzuatına göre, tehlike yaratabilecek, yanıcı, patlayıcı, zehirli, bulaşıcı, akıcı ve ağır kokulu, radyoaktif ve benzeri nitelikte eşya bagaj bölümü dahil taşınması yasaktır. Bagaj fişi olmayan eşyaların sorumluluğu yolcularımıza aittir. 30 Kg. aşan bagajlar için ek ücret talep edilebilir. Değerli ziynet eşyası, para, elektronik cihaz gibi ürünlerin bagaja teslim etmeyiniz. Bu tür eşyaların sorumluluğu yolcularımıza aittir. Seyahat süresince yanında taşıdıkları el çantası ve elektronik tüm eşyalardan mola yerleri dahil olmak üzere yolcularımız sorumludur. Bagaj kuponu olmayan kayıp eşyalardan firmamız sorumlu değildir. Bagaj hasarlarında ilgili birime bagaj kuponunuzu, seyahat biletinizi, hasar halinde hasar fotoğrafınızı, var ise bagaj alış faturanızı hasar formu tutanağı ile teslim etmeniz gerekmektedir. Kayıp bagajiçin bilet tutarının ücret ödemesi gerçekleşir. Evcil Hayvan Dostlarınız Bizim de Dostumuz - Aşı karneli kedi, köpek (tehlike arz edenler hariç) ve kuş (saka, muhabbet kuşu veya kanarya) gibi evcil hayvan dostlarımız, 23x30x40 cm’den küçük ve kilitli kafeslerinde olmak koşulu ile sizinle beraber otobüslerimizin içinde seyahat edebilirler. Evcil hayvanınız ister kafesi ile kucağınızda veya oturduğunuz koltuğun önünde, isterseniz standart ücret tarifesinden satın alacağınız yan koltukta sizinle beraber yolculuk yapabilir. İlgili şartları sağlamayan evcil hayvanlarınız, veteriner kontrolünde uyutularak, özel kafeslerinde, muvaffakatname imzalanması şartı ile ve yalnızca bagaj alanında taşınabilir. Aksi durumda, hayvan dostlarımızın sağlığı ve diğer yolcularımızın güvenliği için ulaşımı sağlamama insiyatifi firmamıza aittir. - Bazıları birbirini sevmiyor olabilir doğaları gereği. Kediyle kuş, köpek ile kedi gibi. Bu gibi durumlarda koltuğunuzun yerini değiştirmenizi talep edebiliriz. Öncelik tüm yolcularımızın (minik dostlarımız da dahil) huzuru.

<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bilet satın aldınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{iademesajidisplay}"> Biletinizi şubelerimizden yazdırabilirsiniz. Seyahat etmekten vazgeçerseniz biletinizi otobüsün kalkış saatine en az {iadekalansaat} saat kala sitemize giriş yaparak iade etmelisiniz. </p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Bilet bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bileti puan kullanarak satın aldınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{iademesajidisplay}"> Biletinizi şubelerimizden yazdırabilirsiniz. Seyahat etmekten vazgeçerseniz biletinizi otobüsün kalkış saatine en az {iadekalansaat} saat kala sitemize giriş yaparak iade etmelisiniz. </p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Bilet bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL (Puan kullandınız)</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>
<p><b>{seferzamani} {nereden} - {nereye}</b> seferi için {biletadeti} adet bilet rezervasyonu yaptınız.</p> <p>PNR numaranızı (<b>{pnr}</b>) kaydetmeyi unutmayınız.</p> <p style="display:{opsiyonsonutarihidisplay}">Rezervasyonunuz {opsiyonsonutarihi} tarihine kadar geçerlidir.</p> <p style="display:{servisdisplay}">Servis : {seciliservis}</p> <p>Rezervasyon bilgileri;</p> <table class='table'> <tr> <td>Koltuk No</td> <td>Cinsiyet</td> <td>Yolcu</td> <td>Fiyat</td> </tr> {biletler} </table> <p>Toplam fiyat : {toplamfiyat} TL</p> <p>İyi yolculuklar dileriz.</p>