SIKÇA SORULAN SORULAR
Biletlerinizi;
- www.asyatur.com.tr ana sayfasından,
- Şube ya da Terminallerdeki Asya Tur bilet satış ofislerinden,
- www.obilet.com.tr ana sayfasından,
- 0850 888 44 41 numaralı çağrı merkezimizden satın alabilirsiniz.
Yolcularımız, seyahat edeceği sefere ait gerekli tüm bilgileri biletleri üzerinde bulabilmektedirler. Bu sebepten dolayı yolcuların seyahat öncesi peronlarda hazır olması tamamen kendi organizasyonlarına bağlıdır. Şirket prosedürlerimiz gereği; araçlarımızın hareket saatinden sonra, gelen veya geciken yolcularımızın biletleri ile ilgili herhangi bir işlem yapılamamaktadır.
Bilet satın alırken yanlış tarih, saat, sefer yazıldığını fark ettim. Fark ettiğimde sefer geçmiş bulunmaktaydı biletim yanar mı?
Bilet alırken ibraz edilen sefer tarihi, saati, güzergah ve isim soyisim bilgilerinin doğruluğu yolcularımızın sorumluluğunda olduğu gibi, bu bilgilerin yanlış belirtilmiş olmasının yükümlülüğünün de yolcuya aittir. "Yolcuların biletlerini teslim aldıklarında, yazılı bilgilerin doğruluğunu kontrol ederek imzalamaları gerekmektedir". Dolayısıyla kontrolü yapılmadan, yanlış tarihli satın alınmış olan biletiniz yanmıştır.
Teker veya kulp kırılması, yırtılması ve içinde eşya eksilmesi gibi durumlarda, tutanak tutularak 0850 888 44 41 numaralı çağrı merkezimiz aranıp seyahat bileti, bagaj kuponu, kimlik, tamir faturası(hasar halinde), fotoğraf (hasar halinde), alış faturasını iletmesi gerekmektedir.