SIKÇA SORULAN SORULAR

Nasıl bilet alabilirim?

Biletlerinizi;

  • www.asyatur.com.tr ana sayfasından,
  • Şube ya da Terminallerdeki Asya Tur bilet satış ofislerinden,
  • www.obilet.com.tr ana sayfasından,
  • 0850 888 44 41 numaralı çağrı merkezimizden satın alabilirsiniz.

İnternet veya çağrı merkezinden satın almış olduğum bileti iptal ettirmek/ seferini değiştirmek istiyorum

Seferlerimizde biletleriniz seferden 2 saat öncesine kadar ücretsiz iptal edilebilir. Seferinize 2 saat ve daha az süre kaldığı durumda biletiniz iptal edilemez, Açık bilete dönüştürme işlemlerimiz bilet satış ofislerimiz tarafından gerçekleştirilmektedir.

Bilet satış ofisinden aldığım bileti nasıl iptal ettirebilirim?

Seferlerimizde biletleriniz seferden 2 saat öncesine kadar ücretsiz iptal edilebilir. Seferinize 2 saat ve daha az süre kaldığı durumda biletiniz iptal edilemez, 6 ay boyunca kullanabileceğiniz şekilde açık bilete dönüştürülür.

Biletimi puan kullanarak aldım, iptal ettiğimde puanlarıma ne oluyor?

Puan kullanılarak alınan biletlerin iptal edilmesi halinde, kullanılan puanlar tekrar üyeliğe yüklenmektedir.

Çağrı merkezinden veya internetten gerçekleştirdiğim rezervasyonun opsiyon süresi nedir?

Uzun yol güzergahlarımız için aracın kalkış saatinden en az 2 saat öncesi, kısa yol güzergahlarımız için aracın kalkış saatinden en az yarım saat öncene kadar rezervasyon opsiyon süresi vardır.

Bilet satın almış olduğum aracı kaçırdım. Biletim yanmış mıdır?

Yolcularımız, seyahat edeceği sefere ait gerekli tüm bilgileri biletleri üzerinde bulabilmektedirler. Bu sebepten dolayı yolcuların seyahat öncesi peronlarda hazır olması tamamen kendi organizasyonlarına bağlıdır. Şirket prosedürlerimiz gereği; araçlarımızın hareket saatinden sonra, gelen veya geciken yolcularımızın biletleri ile ilgili herhangi bir işlem yapılamamaktadır.

Bilet satın alırken yanlış tarih, saat, sefer yazıldığını fark ettim. Fark ettiğimde sefer geçmiş bulunmaktaydı biletim yanar mı?

Bilet alırken ibraz edilen sefer tarihi, saati, güzergah ve isim soyisim bilgilerinin doğruluğu yolcularımızın sorumluluğunda olduğu gibi, bu bilgilerin yanlış belirtilmiş olmasının yükümlülüğünün de yolcuya aittir. "Yolcuların biletlerini teslim aldıklarında, yazılı bilgilerin doğruluğunu kontrol ederek imzalamaları gerekmektedir". Dolayısıyla kontrolü yapılmadan, yanlış tarihli satın alınmış olan biletiniz yanmıştır.

Açık biletim satın almak istediğim bilet bedelini karşılamıyor, biletimi nasıl kullanabilirim?

Açık biletinizin, satın almak istediğiniz bilet bedelini karşılamadığı durumda kalan kısmını nakit ya da kredi/banka kartıyla ödeyebilirsiniz.

Bagaj fişi almadım valizim kayboldu ne yapmam gerekiyor?

Bagaj fişi olmayan bagajların sorumluluğu yolcumuza aittir.

Biriken puanlarımı nasıl kullanabilirim?

Puanlarınızı bilet satış ofislerimize giderek ya da web sitemiz üzerinden istediğiniz güzergahta kullanabilirsiniz.

Bagajım hasar alırsa ne yapmam gerekiyor?

Teker veya kulp kırılması, yırtılması ve içinde eşya eksilmesi gibi durumlarda, tutanak tutularak 0850 888 44 41 numaralı çağrı merkezimiz aranıp seyahat bileti, bagaj kuponu, kimlik, tamir faturası(hasar halinde), fotoğraf (hasar halinde), alış faturasını iletmesi gerekmektedir.

Aylık rezervasyon yaptırabiliyor muyuz?

0850 888 44 41 numaralı çağrı merkezimiz üzerinden aylık rezervasyon işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.

Toplu bilet alımında indirim uyguluyor musunuz?

Toplu bilet alımları için 0850 888 44 41 numaralı çağrı merkezimiz üzerin indirim talebinde bulunabilirsiniz.

Nasıl AS Pointli üyesi olabilirim?

Çağrı merkezimiz ve satış ofislerimizden As Pointli üyesi olabilirsiniz. Sadece E-Posta ve Şifreniz ile giriş yaparak işlemlerinizi, puan ve seyahat bilgilerinizi web sayfamız üzerinden takip edebilirsiniz.

BİZİ TAKİP EDİN

Apple Store Google Play Store