Müşteri Memnuniyet Süreci

Asya Tur Seyahat Taşımacılık Ltd. Şti. Müşteri Memnuniyet İlkeleri

  • İhtiyaçlarınız doğrultusunda seferler belirler ve hızlı çözümler sunarız.
  • Zamanında bilgi vermek ve doğru kişi/kanala yönlendirme memnuniyeti ilkelerimizin önceliklerinden biridir.
  • Tüm uygulamalarımızda kanuna ve yasal zorunluluklara uygun hizmet vermekteyiz.
  • Yolcularımız ile ilişkilerimizin uzun vadeli olmasını hedefleriz.

Yolcu Memnuniyet ve Şikâyetlerinin Yönetim süreci

Asya Tur şikâyet yönetim sürecinin amacı tüm etkileşim kanallarımızdan bize iletilen şikâyetleri kanun, tebliğ, yönetmelik, şirket kurallarına göre adil, tarafsız, standart bir yaklaşım ve gizlilik içerisinde, ürün ve hizmet kalitemiz doğrultusunda yönetmektir.

Şikâyetlerin İletilmesi

Konuklarımızın bize çeşitli etkileşim kanallarından ulaşması mümkündür.

Memnuniyet/Şikâyetler;

Firmamız ile yaşadığınız aksaklıklarda Asya Tur Seyahat Taşımacılık Ltd. Şti Müşteri Şikâyet Formu’ nu doldurarak kurumumuza başvurunuzu yapmanız halinde yazılı veya telefon ile geri dönüş sağlanmaktadır.

Şikâyetler farklı etkileşim kanallarından bize ulaşsa bile tek bir havuzda toplanır ve tek merkez tarafından sonuçlandırılır.

Detaylı Araştırma ve Bilgilendirme

Şikâyetler, konusunda uzman firma yetkilileri ve halkla ilişkiler birimimiz tarafından çözülür. Amacımız şikâyetlerin ilk temas ve aşamada çözümlenmesidir.

İlk temas ve aşamada çözümlenemeyen, detaylı araştırma gerektiren şikâyetler yetki sınırları çerçevesinde konusunda uzman çalışanlarımız tarafından sonuçlandırılır. Bu tip durumlarda öngörülen çözüm süresi ve bu süre içinde başvuruların nasıl takip edilebileceği ile ilgili bilgi verilir.

Sonuçlandırma ve Yanıtlama

Yolcularımızın şikâyetlerinin mümkün olan en hızlı şekilde sonuçlandırılması firmamızın ilk önceliğidir. Her şikâyet maksimum dikkat ve özenle, şikâyet yönetimi süreçlerimize göre adil, tarafsız ve standart bir şekilde değerlendirilerek sonuçlandırılır. Yolcu bilgilerinin mevcut olması halinde, şikâyetin bize ulaşması itibariyle 24 saat içinde değerlendirmeye alındığı veya sonuçlandığı konusunda bilgilendirme gayretini maxımum seviyede sarf ederiz. İlk aşamada çözümlenemeyen şikâyetler için, öngörülen geri dönüş tarihini bildirir ve konuyu araştırarak belirtilen süre içerisinde yolcularımızı bilgilendiririz.

Asya Tur Taşımacılık olarak keyifli yolculuklar dileriz.

BİZİ TAKİP EDİN

Apple Store Google Play Store