BİLGİ MERKEZİ

Müşteri Memnuniyet Süreci

Asya Tur Seyahat Taşımacılık Ltd. Şti. Müşteri Memnuniyet İlkeleri İhtiyaçlarınız doğrultusunda seferler belirler ve hızlı çözümler sunarız. Zamanında bilgi vermek ve doğru kişi/kanala yönlendirme memnuniyeti ilkelerimizin önceliklerinden biridir. Tüm uygulamalarımızda kanuna ve yasal zorunluluklara uygun hizmet vermekteyiz. Yolcularımız ile ilişkilerimizin uzun vadeli olmasını hedefleriz. Yolcu Memnuniyet ve Şikâyetlerinin Yönetim süreci A

Genel Bilgiler

Bilet İşlemleri- Web üzerinden alınan biletlerde araç hareket saatinden 2 SAAT öncesine kadar bilet iptali yapılabilir.- Şubelerimizden alınan biletlerde araç hareketin saatinden 2 SAAT öncesine kadar bilet değişimi yapılabilir.- Araç hareket saatini geçtikten sonra araçta bulunmayan yolcularımız için seyahat hakkı yok sayılır ve bilet iadesi gerçekleşmez. Açık Bilet -Açık biletin kullanım süresi 6 ay geçerlidir. Web sayfası üzerinden alınan bile

Yolcu Hakları

Güvenli ve Sağlıklı Yolculuk HakkıYolcularımızın sağlıklı, hijyenik, rahat bir seyahat edebilmesi için tüm tedbirleri yerine getirerek konuklarımızı varacağı noktaya güvenle götürmeyi ilke edindik.Bilgi Edinme HakkıYolcularımız seyahat öncesi ve seyahat sonrası verdiğimiz hizmet ile ilgili tüm bilgi edinme hakkına sahiptir. Bu konuda tüm çalışanlarımızın bilgiyi net ve eksiksiz aktarması yolcularımıza olan sorumluluklarımızdandır.Gizlilik ve Mahr

Sıkça Sorulan Sorular

Servis Güzergahları

Bilet satış noktaları ve şublerimizin konum, iletişim gibi bilgilerine ulaşmak için aşağıda ki alana bölgenizi giriniz.

Bilet Satış Noktaları

Bilet satış noktaları ve şublerimizin konum, iletişim gibi bilgilerine ulaşmak için aşağıda ki alana bölgenizi giriniz.

BİZİ TAKİP EDİN

Apple Store Google Play Store